فریدون زندی

اخرین مطالب در مورد فریدون زندی

فریدون زندی

اخرین مطالب در مورد فریدون زندی

تودت مبارکــــــــــــــــــــــــــــ‌ لیلا جون

fery jonam

 

امروز خیلی روز قشنگیه ........ امروز تولد لیلا جون هستش و من این روزو به فریدون و خانواده خوبش تبریک میگم  ..... امیدوارم لیلا جون ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰  سال دیگه هم زنده باشه و در کنار فری جون بمونه ...... به افتخار فری و لیلا جون یه هورا تو نظرتون بکشین .........

 

 

اشنایی با لیلای عزیز :

خودتان را معرفی کنید:
 هستم و در 26 روئن 1946 در بندر امدن در همسایگی کشور هلند به دنیا امدم.
ella koch  * وضعیت خانوادگی:
در جمع خانوادگی 6 نفره بزرگ شدم . یک خواهر و دو برادر دارم . پدر و مادرم را سال ها پیش از دست دادم. پدرم صاحب یک کارخانه زیردریایی در المان بود و خودم در حال حاضر کارمند دفتری دولتی می باشم.

 چطور با اقای زندی اشنا شدید؟
در یک کافی شاپ این اتفاق افتاد .

 مراسم ازدواج شما در کجا برگزار شد ؟
در المان یک مراسم کاملا ایرانی داشتیم.

به خاطر دارید چه کسی خطبه عقد شما را خواند؟
ایت الله شبستری .

حلقه هم خریدید ؟ چند سای است که ازدواج کردید؟
بله..... ولی قیمت ان را به یاد نمی اورم و 33 سال است که ازدواج کرده ایم.

چند فرزند دارید؟
2 تا _ کوروش و فریدون

 دوست نداشتید دختر داشته باشید؟
اگر این اتفاق نیفتاده حتما شانس با ما یار نبوده والا خیلی دلم می خواست که یک دختر داشته باشم.

کمی در خصوص دوران کودکی فری بگویید:
فقط این را بگویم که بسیار شیطون بوده البته شیطون بامزه.

خوراکی مورد علاقه او چه بود؟
شکلات. فری حتی در رختخوابش هم  شکلات قایم می کرد و یواشکی ان ها را می خورد.

چرا یواشکی؟ مگر فری رو دعوا می کردید؟
نه.... اما فری بیش از حد شکلات می خورد.

یک خاطره از دوران کودکی فری بگویید:
فری 2.5 ساله بود و یک دوچرخه یدک دار داشت . پرویز رستورانی در داخل شهر داشت و منزل ما خارج از شهر بود . از انجا که فری بسیار بازیگوش بود یک روز سوار دوچرخه خود شد و برای دیدن پدرش از خانه بیرون رفت. یعنی در واقع با کوروش رفته بود تا در پارکی که مقابل منزل قرار داشت بازی کند اما از کوروش جدا شده و به سمت رستوران حرکت کرده بود . بعد از چند ساعت پرویز به خانه امد و فهمید که فری گم شده واین در حالی بود که پرویز هنگام برگشتن به منزل یک پسر بچه را سوار دوچرخه دیده بود اما نمی دانست این کودک ممکن است فری باشد . پرویز به سرعت با رستوران تماس گرفت و دوستانش که فری رو دیده بودند و نزد خود نگه داشته بودند. بالاخره کوچولوی 2.5 ساله را تحویل ما داند و در ضمن یک بار هم فری در سن 3 سالگی با فندک خانه را به اتش کشید.

فری عادت خاصی هم داشت؟
بله..... شبها موقع خواب حتما باید با گوش من بازی می کرد تا خوابش ببرد.

رعایت حجاب در ایران برای شما دشوار نیست ؟
خیر.... با این مسایل هم خیلی خوب کنار اومدم چون زمانی که به عقد پرویز در امدم مسلمان شدم . من حتی چادر هم سرم کرده ام.

چطور؟
وقتی برای زیارت به مشهد می روم چادر سرم می کنم.

فری اشپزی هم می کند؟
اصلا ... فری اشپز خوبی نیست.

اسم ایرانی هم دارید؟
بله..... اسم من لیلا است.

فری شبیه شماست یا پدرش؟
فری شبیه من است اما کوروش شبیه پدرش است.

بدترین اخلاق فری؟

مدام با منزل او تمای می گیرم و روی تلفن برایش پیغام می گذارم اما فری بعد از چند روز این پیغام ها را می شنود و با من تماس می گیرد. و من از این وضعیت دل خوشی ندارم.

فریدون تحصیلات خود را تا چه مقطعی ادامه داد؟
او دیپلم اقتصاد دارد و با این دیپلم قادر به به اشتغال در هر شغل و رشته ای می باشد البته این شرایط در المان برای او وجود دارد.

فری سیگار هم می کشد؟
اصلا......... پسرم اهل سیگار کشیدن نیست.

رابطه او با موسیقی؟
فری علاقه زیادی به موسیقی شاد دارد.

و به عنوان اخرین سوال اینده فری رو چطور می بینید؟
فقط ارزو می کنم که او همواره سلامت باشد  و در فوتبال به موفقیت های بالاتری برسد.....

 

نظرات 21 + ارسال نظر
ژامک دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:08 ب.ظ

پرنیان.............گل کاشتی....دمت گرم....عالی!!!!وووووووووووووووووووووووووی!........فریدون......خونه آتیش زده......وااااااااااااااااای!

مهدیه دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:17 ب.ظ http://www.mahdiyeh1367.blogfa.com

سلام
شرمنده...ولی چراغپور کیه؟ جریان چیه؟ یکی به منم بگه...

حامی فریدون مهربون سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:23 ق.ظ

سلام پرنیان عزیزم
خیلی عالی............بابا واقعا تو محشری.....!!!
خیلی جالب بود !!فقط یه سوالی داشتم تولد پدر فریدون چه تاریخی هست؟?

parnian چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:55 ق.ظ http://www.zandi-f.blogsky.com

salaam rasteh man tavaloode babashoo nemidoonam amma age fahmidam hatman migaam bashe? azizaaam merc az inke sar zadi bazaam biya bye bye

الناز چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:07 ق.ظ

فری کوچولوی شیطون وعاشق شکلات!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hadis پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:23 ب.ظ

doost dokhtare fery!!!baba tamame ina shayee va dary varie bazia faghat mikhan ino oono kharab konan..kareshoon hamine.azizan hameye ina cherto perte khodetoono narahat nakonid.be ghole parnian ye modele goftan dooost dokhtare ferie,in ghadr sade nabashid.

رعنا جمعه 9 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:29 ق.ظ

پرنیان جون عالی بود مرسی خیلی عالی بود!
اگه عکسای جدید داری بازم بفرست!
بازم مرسی بای!

رویان شنبه 17 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:21 ب.ظ

بالا خره با خانوم کخ آشنا شدیم. دمت گرم!!!!

مهتاب دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:54 ب.ظ

قربونه خودت و مامانت و بابات برم.
هوووووووووووووو کی میگه فری دوست دختر داره؟

دلتا سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:22 ب.ظ

پرنیان جون میشه ایمیل لیلا رو به من هم بدی ۱

یه بنده خدا پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:21 ق.ظ

یکی بگه فریدون دوست دختر داره یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من رفتم یه جایی نوشته بود یکس فری با دوست دوخترش!!!!!!!!!!!!!!
البته چون عضو ان نبودم نتونستم عکس را ببینم....

سلام سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:45 ب.ظ

خیلی مسخره ای با این وبلاگ چرتی که داری حالمو به هم زدی

paniz شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:50 ب.ظ

salam parnian jan mishe begi in mosahebe ba madare fery ro az koja avordi? mishe baram mail koni.dastet dard nakone.ghorboonet beram

Ghazale.A یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:02 ب.ظ http://www.n0jum.blogfa.com

ببخشید این مطلب رو از کجا آوردید؟! واقعا کنجکاو شدم. چون من آخرین مصاحبه ای رو که شنیدم از فریدون جان ...گفتند من نه با دختری دوستم نه نامزدم نه هیچی..حالا یه هویی لیلا از کجا در اومد؟!
اگر بدونم که به اطلاعاتم اضافه بشه واقعا خوشحال میشم...
به وبلاگ من هم سر بزنی...

محسن شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:07 ب.ظ http://football-e-bartar.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی داری,می خواستم بگم اگه مایل به تبادل لینک هستی یه سری هم به وبلاگ من بزن.

مژده چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:51 ق.ظ http://mojdeh1369.blogfa.com

سلام
دمت گرم .........واقعا زندی جوووووون محشره
ممنون اگه بهم سربزنی

royan شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:05 ق.ظ

ببخشید شما اصولا به مادر فریدون هم میگید دوست دختر

محمد سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:53 ب.ظ http://jonijoni.blogfa.com

سلام خانوم پرنیان.من می خوام در مورد فریدون جان بیشتر در وبت مطلب بریزی پس برات میل میزنم در ظمن عکس هم دارم اونارم میدم.پس آدرس ایمیلتو ایمیل کن.بای

مهدی شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:23 ب.ظ

سلام از شما خواهشمند هستم حتما با من تماس بگیرید یک موضوع خیلی مهم هست که باید از شما بپرسم خیلی خیلی مهم است از شما خواهش می کنم حتما تماس بگیرید
09133269579

بهار شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:27 ب.ظ http://www.bgrh.blogfa.com

سلام دوست عزیز . امیدوارم بتونی من و کمک کنی .
من از حال فعلی فریدون جان خبر ندارم . میخواستم اگر بتونی از حال فعلی اش بگی و اینکه ازدواج کرد یانه .
خیلی ممنون میشم زود جواب بدی .
ایشالا مامی لیلا هم صد ساله بشود ...

دل خسته سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ب.ظ http://mehrabonieto.blogfa.com/

قشنگ بود به وب منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد